Апостиль. Апостилирование. Легализация документов. Консульская легализация. Украина. Киев. Львов.
           Львівський центр легалізації.
Легалізація. Апостиль.

   Ми завжди поряд з Вами у будь-якій точці світу
       
www.Lviv.Apostille.Ua             
Пріоритети Головного управління юстиції
у Львівській області

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 25.01.2007 року №21/5 „Про реформування органів юстиції” у Львівській області завершено реформування органів юстиції, а саме: на базі ліквідованих Львівського обласного управління юстиції та державної виконавчої служби Львівської області утворено Головне управління юстиції у Львівській області.

У структуру органів Головного управління юстиції входять відділ реєстрації актів цивільного стану головного та територіальних управлінь юстиції, відділ нотаріату та державні нотаріальні контори Львівської області, відділ державної виконавчої служби , підрозділ примусового виконання рішень відділу ДВС Головного управління юстиції, відділи державної виконавчої служби м. Львова та районних управлінь юстиції, відділ правової роботи, реєстрації нормативних актів, реєстрації об'єднань громадян, відділ організаційного забезпечення, відділ матеріально-технічного забезпечення та інформаційних технологій, сектор взаємодії з органами виконавчої влади та представництва інтересів в судах, відділ фінансового забезпечення, відділ кадрової роботи та державної служби.

Основними пріоритетами роботи Головного управління юстиції є:

• участь у забезпеченні реалізації державної правової політики, сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб; удосконалення національної правової системи, розбудова правових механізмів забезпечення конституційних прав і свобод людини; с творення ефективної системи правової роботи та правової освіти населення;

• забезпечення захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;

• державна реєстрація нормативно-правових актів міністерств і республіканських комітетів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, а також місцевих органів господарського управління і контролю;

• відповідно до законодавства ведення Державного реєстру застав рухомого майна, Державного реєстру потек, Державного реєстру правочинів та Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

• організація роботи відділів державної виконавчої служби, нотаріату та відділів реєстрації актів цивільного стану, інших органів та установ юстиції;

• здійснення легалізації місцевих об'єднань громадян та реєстрації інших юридичних осіб у порядку, установленому чинним законодавством;

• методичне керівництво правовою роботою в місцевих органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах і організаціях, надання зазначеним органам, а також органам місцевого самоврядування методичної допомоги у приведенні їхніх нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства;

• представлення в межах своєї компетенції за дорученням Мін'юсту інтересів Президента України, Кабінету Міністрів України і Мін'юсту під час розгляду справ у судах областей, міст Києва і Севастополя, підготовка матеріалів до розгляду цих справ;

• організація роботи з кадрами в апараті управління, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управліннях юстиції та підвідомчих установах, підвищення їхньої кваліфікації;

• організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції; організація виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів України; робота з кадрами, експертне забезпечення правосуддя.

У Головному управлінні юстиції та його територіальних підрозділах відповідно до затвердженого штату працює понад 782 особи, з яких понад 720 працюючих – державні службовці.

В основному кадри Головного та територіальних управлінь юстиції-це високоосвічені молоді державні службовці - юристи до 35 років, які мають відповідний фаховий рівень та належну правову підготовку.

Апарат головного управління юстиції налічує 89 фахівців, які забезпечують діяльність органів юстиції Львівської області.

В територіальних управліннях юстиції працює 590 працівників, з яких 288 державні виконавці. В державних нотаріальних конторах працює 104 особи, у відділах реєстрації актів цивільного стану працює -105 фахівців-юристів, у відділах державної виконавчої служби – 297 фахівців.

Професіоналізм, уміння працівників реалізовувати завдання, покладені на них державою, етична культура та культура спілкування працівників органів юстиції, які складають цивільну структуру правоохоронних органів влади належно забезпечує виконання завдань, які поставлені перед Міністерством юстиції України та його територіальними органами, сприяє їхньому іміджу.

З повагою,

Начальник управління юстиції
                                                                                                         
Інформація  узята  з  сайта  Головного  управління  юстиції  у  Львівській  області
Наша контактна інформація:
ua.apostille@gmail.com

+38 096 500-90-40
+38 095 222-22-09
Lviv TOP
 
© 2007-2021 Львівський центр легалізації. www.Apostille.Lviv.ua Тел. +38 050 562-70-54  +38 095 222-22-09